اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۸۱۷۴

ابراز شگفتی بازیکن تیم رقیب ایران از نتایج رئالی‌ها

ابراز شگفتی بازیکن تیم رقیب ایران از نتایج رئالی‌ها
بازیکنی که تیم کشورش در جام جهانی با ایران همگروه است،از همکاری با گواردیولا لذت نبرده،‌وضعیت لاروخا را عالی می‌بیند و از نتایج رئال مادرید هم ابراز شگفتی می‌کند.
۱۶:۴۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

خاوی مارتینس که در سال ۲۰۱۲ اتلتیکومادرید را ترک کرد و به بایرن مونیخ آلمان پیوست، ۶ سال است که  تجربه کار در لیگ فوتبال ژرمن‌ها یعنی بوندس‌لیگا را دارد.

او از سال ۲۰۱۰ پیراهن تیم ملی فوتبال اسپانیا معروف به لاروخا را به تن کرده و امیدوار است در جام جهانی روسیه نیز برابر ایران، مراکش و پرتغال به میدان رود.

مارتینس در گفت‌وگویی مبسوط با روزنامه ورزشی آس در مورد موارد مختلف، نظر داده که قابل تامل است.

*زندگی در مونیخ

در ابتدای این مصاحبه ستاره ۲۹ ساله در مورد زندگی در مونیخ و همراهی بایرنی‌ها حرف زده است:در ۶ سال گذشته اتفاقات زیادی بر من در مونیخ گذشته که در مجموع خوب بوده اند.در این مدت همواره حس کرده‌ام در وطنم هستم.از زندگی در مونیخ واقعا لذت برده‌ام.سطح زندگی در اینجا بالا است.می‌توانم بگویم که به بخش‌های از شمال اسپانیا شباهت دارد. خودم را بخشی از خانواده بزرگ بایرن دیده‌ام.

*بازگشت یوپ هاینکس به بایرن

مارتینس همچنین در مورد حضور غیرقابل تصور یوپ هاینکس که هفته ها قبل به جای کارلو آنچلوتی عزل شده ، به عنوان مربی به مونیخ آمد، نیز عنوان کرد:بازگشت یوپ هاینکس،‌به واقع همه را شگفت‌زده کرد. فقط خاص هوادار و رسانه نبود. به نظرم او یکبار دیگر تعصب خود را نسبت به بایرن نشان داد که واقعا غیرقابل توصیف است.

*همکاری با گواردیولا

در بخشی دیگر از این گفت‌وگو، ستاره اسپانیایی در مورد مربی اسبق تیم یعنی پپ گواردیولا که هموطنش نیز بود، اظهارنظرکرد:

من وارد بحث‌های که به انتقاد از پپ در مونیخ می‌پردازند، نمی‌شوم.فقط می‌گویم از ۳ سال فعالیت زیر نظر پپ لذت نبردم. چون ۱۸ ماه تمام به خاطر مصدومیت زانو، دور از فوتبال بودم.در آن دوره، حتی ۲ ماه پشت سرهم نتوانستم بازی کنم و مصدوم نباشم.

*حضور در جام جهانی

در این گپ و گفت، بازیکن با تجربه این روزهای بایرن، در مورد حضور احتمالی در جام جهانی روسیه با تیم اسپانیا نیز صحبت کرد.وی گفت:حضور در جام جهانی در فکر و ذهنم است.اما این را هم می‌دانم برای همراهی تیم اسپانیا در مسابقات روسیه، هر هفته باید بهترین عملکرد را داشته باشم که به این هدف برسم.رقابت چه در بایرن و چه در تیم ملی فشرده است.من هیچگاه امیدم را از دست نمی‌دهم  و می‌خواهم با تیم کشورم در جام جهانی روسیه حاضر باشم. تیم اسپانیا اکنون در بهترین شرایط خود قراردارد.فکر می‌کنم تحولات لوپتگی بسیار ثمربخش بوده اند.او به خوبی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی برنامه‌ریزی کرد و ایده‌های خود را یک به یک در بازی به اجرا گذاشت.فکر می‌کنم با پتانسیل بالایی که تیم ملی دارد، می‌تواند به مقام نخست برسد.

*تعجب از وضعیت رئال مادرید

در آخرین بخش از این مصاحبه، مارتینس همچنین از نتایجی که رئال مادرید در فصل جاری گرفته، ابراز شگفتی کرده است:واقعا تعجب برانگیز است که تیمی مثل رئال مادرید چنین نتایج ضعیفی گرفته است.رئالی‌ها می‌گفتند بایرن در بوندس‌لیگا رقیب ندارد.خود آنها هم در لالیگا چنین وضعیتی داشتند. اما ظاهرا نمی‌دانستند که با هر تیمی در هر لیگی می‌توان باخت و نتیجه نگرفت.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین